Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro prodej zboží a služeb podnikatele jménem Sabina Dostálová, sídlem Chotovická 1749/5, 182 00 Praha 8, IČ 01135767, jako fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. PŮSOBNOST OBCHODNÍCH PODMÍNEK
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou vydané v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb.,občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), a upravují smluvní vztahy vznikající mezi Sabinou Dostálovou, sídlem: Chotovická 1749/5, 182 00 Praha 8, IČ 01135767, jako fyzickou osobou podnikající dle živnostenského zákona nezapsané v obchodním rejstříku, na straně jedné (dále jen „Prodávající“) a fyzickou osobou, právnickou osobou a dalšími subjekty práva, na straně druhé (dále jen „Kupující“), kteří uzavírají kupní smlouvu nebo Rámcovou kupní smlouvu (dále jen „Smlouva“). Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud pro potřebu Kupujícího bude Smlouva přeložena, platí, že v případě sporu o výklad pojmů, je rozhodný výklad ustanovení v českém jazyce,
Všeobecné obchodní podmínky platí pro všechny smluvní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím, týkající se prodeje Zboží nebo vznikající v souvislosti s poskytovanými službami, od okamžiku uzavření Smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím, nebylo-li v konkrétních ustanoveních Smlouvy výslovně dohodnuto jinak.
Všeobecné obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího (dále jen „Smluvní strany“). Uzavřením Smlouvy akceptují Smluvní strany, že jejich vzájemný závazkový vztah se bude řídit režimem Občanského zákoníku a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Veškeré Smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Neupravené smluvní vztahy se řídí Občanským zákoníkem. Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí všech Smluv, které budou mezi Smluvními stranami uzavřeny.
Veškeré odchylky od Všeobecných obchodních podmínek musí být písemně dohodnuty v příslušné Smlouvě. Ustanovení Smlouvy mají přednost před Všeobecnými obchodními podmínkami.

2. PLATNOST VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK
Všeobecné obchodní podmínky platí do doby úplného vypořádání všech pohledávek vzniklých mezi Prodávajícím a Kupujícím, a to ve znění platném v okamžiku vzniku smluvního vztahu, pokud nedojde k jejich změně podle ustanovení 3 tohoto článku.

3. ZMĚNY VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK
Prodávající je oprávněn Všeobecné obchodní podmínky změnit. Nové znění změn a Všeobecných obchodních podmínek Prodávající zpřístupní elektronicky na internetových stránkách Prodávajícího www.3fit.cz/vop/.
Pokud by se kterékoliv ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo Smlouvy stalo podle platné právní úpravy v jakémkoliv ohledu neplatnými nebo neúčinnými, nebude tím dotčena nebo ovlivněna platnost, účinnost nebo právní bezvadnost zbývajících ustanovení.

II. VYMEZENÍ POJMŮ
1. KUPNÍ SMLOUVA
Kupní smlouva nebo Rámcová kupní smlouva je smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím na prodej Zboží podle ustanovení § 2079 a násl. Občanského zákoníku. (dále je „Smlouva“). Smlouvou se Prodávající zavazuje, že Kupujícímu poskytne službu nebo odevzdá věc, která je předmětem koupě a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní a Kupující se zavazuje, že službu nebo věc převezme a zaplatí kupní cenu. Smluvní strany uzavírají Rámcovou kupní smlouvu, případně jiné Smlouvy, včetně příloh ke Smlouvě, pokud Smluvními stranami jsou na jedné straně Prodávající a na druhé straně Kupující.
Kupní Smlouva – objednávka Kupujícího, je návrhem Smlouvy a samotná Smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu Kupujícímu s tímto jeho návrhem, resp. závazným potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. V případě, že došlo ke vzájemnému odsouhlasení návrhu ještě před objednávkou, pak je Smlouva uzavřena již v momentě objednávky. Od tohoto momentu mezi Kupujícím a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Momentem uzavření Smlouvy – objednávky, je Kupující vázán těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a vyjadřuje s nimi souhlas.
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá s Prodávajícím Smlouvu nebo s ní jinak jedná.
Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely Všeobecných obchodních podmínek rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak je pro účely Všeobecných obchodních podmínek považován za podnikatele.
V případě, že Kupujícím je spotřebitel, má takový spotřebitel právo od smlouvy odstoupit (není-li níže uvedeno jinak), a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží, jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží; o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží; přičemž toto odstoupení musí zaslat na adresu sídla Prodávajícího a informovat Prodávajícího emailem.

Odstoupení od smlouvy:
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
o poskytování služeb, které Prodávající splnil s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu;
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Spotřebitel má povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo. Spotřebitel může změnit nebo upravit nasmlouvané termíny plnění služeb nejpozději 24 hodin před začátkem plnění. V případě, že Spotřebitel odstoupí od smlouvy po této lhůtě, je povinnen zaplatit Prodávajícímu kompenzaci v hodnotě celé jedné nasmlouvané služby. Tato částka může být zaplacena Spotřebitelem zvlášť nebo může být započtena do ceny zaplacené objednávky zrušené či pozměněné méně než 24 hodin před začátkem plnění. Veškeré nastalé přeplatky nebo nedoplatky musí být Kupujícím i Prodávajícím vyrovnány do deseti dnů od výše uvedené události.
V případě, že spotřebitel má stížnost, může se obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

2. OBJEDNÁVKA
Objednávkou se pro tyto Všeobecné obchodní podmínky rozumí jednostranný právní úkon Kupujícího směřující vůči Prodávajícímu, s cílem obdržet od něj objednané plnění ve Zboží nebo službách.
Objednávka Kupujícího, je návrhem Smlouvy a samotná Smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu Kupujícímu s tímto jeho návrhem, resp. závazným potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího. Jakmile dojde jak k objednávce Kupujícího tak k potvrzení od Prodávajícího, je Smlouva uzavřena a mezi Kupujícím a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením Smlouvy seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou ke stažení na webových stránkách Prodávajícího. Informaci o možnosti jejich stažení obdrží Kupující v potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu. Fakturu obsahující základní údaje smlouvy obdrží Kupující při převzetí Zboží a/nebo služby.

3. ZBOŽÍ
Zboží znamená Zboží a služby, uvedené v katalogu, ceníku Prodávajícího a cenové nabídce Prodávajícího.
Zakázkové Zboží, je Zboží, které svým charakterem neodpovídá běžnému předmětu prodeje Prodávajícího a nemůže být považováno za běžné Zboží, ale je v možnostech Prodávajícího jej obstarat pro kupujícího.

III. PŘEDMĚT PLNĚNÍ
Předmětem plnění je dodávka zboží a služeb, závazně sjednaná mezi Prodávajícím a Kupujícím v kupní smlouvě, včetně všech příloh k této smlouvě, nebo na základě objednávky (dále jen „Smlouva“).

IV. ZPŮSOB UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY, KUPNÍ CENA ZBOŽÍ A SLUŽEB
1. ZPŮSOB UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Smlouva je uzavřena na základě závazné objednávky (návrhu Smlouvy) Kupujícího a jejího potvrzení Prodávajícím. Zasláním závazné objednávky – Smlouvy Prodávajícímu vyjadřuje Kupující s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami svůj bezvýhradný souhlas. Smlouvu může Kupující uzavřít tak, že přijme návrh k uzavření Smlouvy na webu provozovaném Prodávajícím tím, že požadované Zboží vloží do košíku. Než Kupující závazně potvrdí objednávku, má Kupující právo měnit jak požadované plnění, dopravu i způsob úhrady, tedy zkontrolovat všechny údaje, které do objednávky vložil. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím a přijetím objednávky Prodávajícím. Prodávající nenese odpovědnost za případné chyby při přenosu dat. Uzavření smlouvy Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem na Kupujícím zadaný email.
Návrh Smlouvy může dále Kupující podat telefonicky, elektronickou poštou, běžnou poštou nebo osobně. Prodávající požaduje, aby objednávka obsahovala následující údaje:
Obchodní jméno a sídlo Kupujícího, pokud se jedná o právnickou osobu,
jméno, příjmení, bydliště nebo místo podnikání, pokud je Kupujícím fyzická osoba,
IČ a DIČ, pokud je Kupující registrován jako plátce daně z přidané hodnoty,
identifikace požadovaného Zboží (název produktu, počet kusů),
místo dodání, pokud se liší od bydliště, sídla či místa podnikání,
podpis Kupujícího nebo osoby oprávněné za Kupujícího objednávat Zboží,
případné specifické požadavky na Zboží,
termín dodání,
e-mailovou adresu, pokud Kupující či Prodávající požaduje potvrzení objednávky.
Přijetí objednávky potvrdí Prodávající odesláním potvrzené objednávky, podpisem Smlouvy či jiným písemným sdělením o její akceptaci, a to e-mailem pokud:
Kupující výslovně požádá o potvrzení objednávky,
předmětem objednávky je atypické Zboží.
Potvrzené objednávky a Smlouvy jsou ze strany Kupujícího závazné a nelze je zrušit.

2. KUPNÍ CENA ZBOŽÍ A SLUŽEB
Cena Zboží je uvedena v ceníku Prodávajícího a kupní cenou je cena Zboží uvedená na daňovém dokladu – faktuře. Všechny ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, bez dopravného a balného, které budou účtovány na faktuře zvlášť. Pokud není písemně sjednána cena jiná, nebo pokud není v průběhu roku upravena zvlášť vydaným novým ceníkem, představuje platnou kupní cenu zboží a služeb pro uzavření kupní smlouvy v daný den. V případě změny kupní ceny u nepotvrzené objednávky je Kupující informován. Kupujícímu je dána možnost, zda se změnou kupní ceny souhlasí nebo zda objednávku zruší. Ceny jsou platné do odvolání, resp. vydání nového ceníku Prodávajícím.
Cena Zboží je stanovena aktuálním ceníkem Prodávajícího. Prodávající je povinen Kupujícímu předložit na požádání aktuální ceník Zboží, dále je povinen uchovávat aktuální ceník k nahlédnutí v sídle Prodávajícího. Dnem vydání ceníku nového se ruší platnost ceníku starého. Sabina Dostálová si vyhrazuje právo změnit ceníky bez předchozího upozornění.
Při objednávce Zakázkového Zboží je Kupující povinen složit zálohu ve výši 100 % ceny Zboží, pokud není dohodnuto jinak.
Akční ceny platí do vyprodání zásob akčního zboží nebo po dobu časově určenou.
Původní cena znamená cenu Zboží, za niž předmětné zboží Prodávající nabízel bez zohlednění veškerých možných bonusů, marketingových kampaní na podporu prodeje a jiných slevových akcích na jí provozovaném eshopu.
Prodávající si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovémto postupu bude Kupující informován. Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout.

3. ELEKTRONICKÝ OBCHOD
Nakupování v internetovém obchodě www.3fit.cz je umožněno registrovaným i neregistrovaným zákazníkům. Ceny a podmínky nakupování jsou určeny pro registrované i neregistrované Kupující.
Výběr Zboží v elektronickém obchodě je uspořádán v přehledných obrazovkách s jasně stanovenými poli pro vyplňování požadavků Kupujícího.
Nakupování je možné zahájit po výběru zboží, uvedení poštu kusů, zvolení dopravy a způsobu zaplacení, vyplněny údaje o jméně, příjmení, adrese a adrese doručení, potvrzen souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami. Pokud bylo odeslání objednávky úspěšné, je Kupující o tomto informován.

V. DODACÍ LHŮTA
Závazný termín dodání je potvrzen Prodávajícím telefonicky nebo e-mailem ještě před uzavřením Smlouvy-objednávky, případně po uzavření Smlouvy-objednávky, poté, co Kupující po dokončení objednávky kontaktuje Prodávajícího pro domluvení termínu poskytnutí služby. Pokud se ve Smlouvě předpokládá její dodatečné upřesnění (zakázkové Zboží, události, event. jiné podmínky), počíná dodací lhůta běžet nejdříve dnem přijetí takovéto upřesnění Prodávajícím.
Zavázal-li se Kupující k poskytnutí součinnosti (např. k poskytnutí zálohy), prodlužuje se dodací lhůta o dobu po kterou je Kupující případně v prodlení s poskytnutím této součinnosti.
Závazek Prodávajícího dodat Zboží je splněn dnem, ke kterému předem oznámí Kupujícímu připravenost Zboží k převzetí nebo odeslání, případně předáním zboží prvnímu veřejnému přepravci.
Prodávající nenese odpovědnost za škody nebo jiné nároky plynoucí z prodlení s dodáním Zboží, jestliže toto prodlení bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost, nastalými u Prodávajícího nebo u jeho subdodavatele.
Je – li Prodávající v prodlení s dodáním Zboží a nesplní – li povinnosti ani v přiměřené dodatečné lhůtě určené Kupujícím v trvání minimálně 30 pracovních dní, je Kupující oprávněn odstoupit pro toto podstatné porušení Smlouvy od její dosud nesplněné části.

VI. DODACÍ PODMÍNKY
Zboží i služby budou dodány osobním poskytnutím na smluveném místě.

VII. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za dodané Zboží a služby včetně případného dopravného, nákladů na balení, přirážek a daně z přidané hodnoty.
Po dodání zboží vystaví Prodávající Kupujícímu fakturu na kupní cenu Zboží a služeb. Faktura bude zaslána Kupujícímu elektronicky na sjednanou e-mailovou fakturační adresu, Kupující je oprávněn požádat o vystavení a zaslání papírové faktury poštou. Prodávající je v takovém případě oprávněn zpoplatnit tuto službu dle platného ceníku.
Prodávající je oprávněn fakturovat i částečné plnění předmětu Smlouvy a Kupující je povinen takovou fakturu v době splatnosti uhradit.
V případě prodlení Kupujícího s úhradou, kterékoli faktury nebo její části, je Prodávající oprávněn účtovat Smluvní úrok z prodlení z dlužné částky ve výši 0,05 % za každý započatý den prodlení.
V případě prodlení úhrady kterékoliv faktury nebo její části, je Prodávající oprávněn pozdržet dodání dalšího Zboží Kupujícímu, a to až do úplného splacení všech závazků Kupujícího, kterými je vůči Prodávajícímu v prodlení. Po tuto dobu není Prodávající v prodlení s dodáním Zboží a služeb.
Zadržení platby nebo krácení platby Kupujícím z důvodů protipohledávky není přípustné, nebylo-li dohodnuto jinak.
Platba se považuje za provedenou v okamžiku, kdy je připsána na účet Prodávajícího nebo kdy je potvrzeno přijetí platby v hotovosti.
Na základě dohody Smluvních stran lze provést úhradu Zboží a služeb těmito způsoby, Prodávající si vyhrazuje právo na určení způsobu úhrady zboží v okamžiku akceptace objednávky:
bankovním převodem – částku za Zboží můžete poukázat na náš účet, uvedený na faktuře.
Není-li po vzájemné dohodě stanoveno jinak a poskytuje-li Prodávající Kupujícímu dodavatelský úvěr, je vydaná faktura splatná do 10 kalendářních dnů ode dne jejího vystavení, přičemž faktura se považuje za uhrazenou dnem připsání celé fakturované částky na účet Prodávajícího.
Kupující nabývá vlastnická práva k předmětu plnění ze Smlouvy až dnem zaplacení kupní ceny ve prospěch Prodávajícího v plné výši.
Nezaplacení ceny za dodané Zboží ve lhůtě 30 dnů po uplynutí splatnosti se považuje za hrubé porušení Smlouvy.
Žádná část kupní ceny za dodané Zboží nesmí být zaplacena pohledávkami za třetími osobami nebo započtením vlastní pohledávky Kupujícího, kterou má vůči Prodávajícímu, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
Prodávající si vyhrazuje právo nabídnout Kupujícímu pouze vybrané způsoby platby dle vlastního uvážení.

VIII. ÚROK Z PRODLENÍ
V případě, že je Kupující v prodlení s úhradou kupní ceny Prodávajícímu o více než 7 pracovních dnů, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky a to za každý den prodlení až do úplného zaplacení. V souvislosti s porušením povinností Kupujícího, uvedené v předchozí větě, je prodávající navíc oprávněn pozastavit veškeré dodávky Zboží a služeb Kupujícímu, a to až do úplného vyrovnání veškerých závazků Kupujícího vůči Prodávajícímu.
Pro případ prodlení Prodávajícího s dodávkou Zboží a služeb o více než 7 pracovních dnů, se sjednává povinnost Prodávajícího hradit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z ceny nedodaného Zboží a služeb a to za každý den prodlení. Prodávající je oprávněn dodat Zboží a služby před termínem k plnění a Kupující je povinen plnění přijmout, pokud se Smluvní strany nedohodnou jinak.
Smluvní strany se zavazují, že během plnění Smlouvy i po ukončení Smlouvy budou zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od druhé Smluvní strany v souvislosti s plněním smlouvy. Toto ustanovení se nevztahuje na případ finančních kontrol a předkládání obdobných výkazů.
Pokud odmítne Kupující, který je podnikatel, převzít řádně objednanou dodávku je povinen uhradit Prodávajícímu náklady na dopravu do sjednaného místa určení a vrácení zboží zpět prodávajícímu. Náklady na dopravné se řídí cenami přepravného uvedeným v ceníku prodávajícího. Prodávající vystaví na tyto náklady na dopravu Kupujícímu fakturu. Tato sankce se nevztahuje na případ, když Prodávající dodá Zboží, které neodpovídá Smlouvě nebo vadné Zboží. Vady předaného Zboží uplatní Kupující u Prodávajícího bez zbytečného odkladu.

IX. VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
Zboží přechází do vlastnictví Kupujícího až úplným zaplacením jeho plné kupní ceny za objednané Zboží a v okamžiku připsání kupní ceny v plné výši na účet Prodávajícího. Výhrada vlastnického práva nemá vliv na přechod nebezpečí škody na věci dle bodu Dodací podmínky. K poskytovaným službám Kupující nenabývá vlastnické právo.

X. ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST ZA VADY
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady a že služby jsou poskytovány v odpovídající kvalitě. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, není-li uvedeno jinak, to se však netýká: u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána; na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním; u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Kupujícím; nebo vyplývá-li to z povahy Zboží.
Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Pro uplatnění odpovědnosti za vady jsou pro Smluvní strany závazná ustanovení Občanského zákoníku. Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li společně se zbožím poskytovány dárky, není možné uplatnit právo z vady do 24 měsíců. Spotřebitel smí u těchto dárků uplatnit práva z vadného plnění pouze do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Podnikatel není oprávněn u dárků uplatnit práva z vadného plnění.
Reklamaci je možno uplatnit a řešit v místě Prodávajícího. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne jinak.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo:
na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady;
na odstranění vady opravou věci;
na přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
odstoupit od smlouvy.
Kupující sdělí Prodávajícímu jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li si Kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy.

XI. DORUČOVÁNÍ
Služby jsou doručeny poskytnutím na smluveném místě. Toto místo je specifikováno na webových stránkách www.3fit.cz nebo při domluvě s Kupujícím.
Při doručování (zasílání písemností), zpráv a jakýchkoliv jiných materiálů druhé Smluvní straně, doručuje se na poslední známou adresu druhé Smluvní strany. V pochybnostech se má za to, že se jedná o poslední adresu, oficiálně sdělenou druhé Smluvní straně, ze které je běžně přijímána korespondence resp. adresa uvedená ve Smlouvě.
E-maily se považují za doručené, pokud je doručení potvrzeno druhou Smluvní stranou nikoliv pouze prostřednictvím automatického potvrzování odpovědi, nýbrž výslovným potvrzením doručení e-mailové zprávy samostatným e-mailem, ve kterém bude druhou Smluvní stranou zopakováno označení věci a potvrzeno datum přijetí e-mailu.
Všechny zprávy a komunikace, na něž druhá Smluvní strana reaguje, se považují za doručené.

XII. VYŠŠÍ MOC
Obě Smluvní strany jsou oprávněny pozastavit plnění svých povinností ze Smlouvy po dobu, po kterou trvají okolnosti vylučující odpovědnost (dále jen “Vyšší moc”) nebo v případě, kdy objednané Zboží není ve lhůtě žádané Kupujícím na trhu dostupné.
Prodávající v takovém případě bude Kupujícího informovat písemnou formou o náhradním prodlouženém termínu plnění nebo nemožnosti dodávky daného Zboží vůbec, přičemž Kupujícímu tímto nevzniká vůči Prodávajícímu žádné právo na náhradu eventuální škody. Souhlas s tímto náhradním plněním potvrdí Kupující Prodávajícímu písemně, e-mailem a to ve lhůtě vyznačené na sdělení Prodávajícího. Pokud tak neučiní, má se za to, že Kupující od Smlouvy odstupuje a Prodávající již bez další výzvy provede stornování těchto nevydodaných položek Zboží ze zakázky.
Za Vyšší moc se považuje překážka, jež nastala nezávisle na vůli povinné Smluvní strany a brání jí ve splnění její povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat, že by povinná Smluvní strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo překonala, a dále, že by v době uzavření Smlouvy tuto překážku předvídala. Za případy Vyšší moci se považují zejména: stávka, epidemie, požár, povodeň, přírodní katastrofa, mobilizace, válka, povstání, zabavení Zboží, embargo, nezaviněná regulace odběru elektrické energie, teroristický útok, hospodářská krize apod.
Vyšší moc vylučuje nárok na uplatnění Smluvních pokut proti straně postižené Vyšší mocí.
Smluvní strana, dovolávající se postižení Vyšší mocí, musí tuto skutečnost neprodleně písemně oznámit druhé Smluvní straně a provést veškerá možná opatření k zmírnění následků neplnění Smluvních povinností.
V případě trvání Vyšší moci po dobu delší než šest měsíců jsou obě Smluvní strany oprávněny od Smlouvy odstoupit.

XIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
Za účelem realizace smlouvy bude Prodávající zpracovávat nezbytné osobní údaje Kupujícího dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení Evropského parlamentu a Rady EU š. 2016/679, a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Prohlášení o ochraně osobních údajů, které je neoddělitelnou součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek:

Sabina Dostálová, sídlem Chotovická 1749/5, 182 00 Praha 8, IČ 01135767, jako fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku, zpracovává v rámci objednávky a kontaktního formuláře ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:
– Jméno a příjmení;
– Emailovou adresu;
– Telefonní číslo;
– Dotaz či objednávku

v souladu s platnými zákony České republiky, a to za účelem zaslání odpovědi na vámi položený dotaz či vystavení faktury. Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po neomezenou dobu, není-li písemně požádáno o vyřazení osobních údajů z databáze.

Výše uvedené zpracování je umožněno na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování nezbytné pro splnění smlouvy, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů.

Jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a dotaz/objednávka budou zpracovány za účelem umožnění komunikace mezi vámi a společností.
Zpracování osobních údajů je prováděno Sabinou Dostálovou, tedy správcem osobních údajů, osobní údaje však pro tuto společnost mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
Poskytovatel serverhostingu;
Poskytovatel webhostingu.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, případně požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů – pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na nás nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

XIV. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy.
Po poskytnutí služby v odpovídající kvalitě na domluveném místě v domluvený čas již není možné odstoupit od smlouvy. Lze odstoupit od smlouvy částečně – tedy do výše nespotřebovaných služeb. Na dalším postupu odstoupení od smlouvy se Prodávající s Kupujícím domluví.
Odstoupí-li spotřebitel Zboží od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodávajícího obdržel, a to na své náklady. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě Smlouvy přijal, stejným způsobem.
Kupujícímu podnikateli je umožněno odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.
Prodávající umožní kupujícímu odstoupení od smlouvy bezplatně nejpozději 24 hodin do počátku smluveného plnění služby. V případě pozdější úpravy objednávky Kupujícím než 24 hodin před počátkem plnění, Prodávající poníží hodnotu vratky kupní ceny o náklady vynaložené na zpracování takového požadavku ve skutečné výši, nejméně však o částku 400 Kč.

XV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Smluvní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí Smlouvou a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Skutečnosti ve Smlouvě a ve Všeobecných obchodních podmínkách neupravené se řídí Občanským zákoníkem.
Smluvní strany se zavazují řešit případné spory týkající se předmětu Smlouvy přednostně vždy mimo soudní či správní řízení smírnou cestou. Pokud však Smluvní strany nedospějí k dohodě, ujednává se, že jejich spor bude řešit věcně příslušný soud.
Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o skutečnostech důvěrné povahy a důvěrných informací, které se dozvěděly v souvislosti se Smlouvou a její realizací, jako i v průběhu jednání a takové informace nesdělovat či nezpřístupňovat třetím osobám bez písemného souhlasu druhé Smluvní strany (s výjimkou stanovenými právními předpisy). Toto ustanovení neplatí pro případ vedení soudního sporu.
Kupující podpisem Smlouvy potvrzuje, že se seznámil s obsahem těchto Všeobecných obchodních podmínek, Ceníkem a dalšími smluvními ujednání a že s nimi souhlasí.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2021.

Plavecká škola 3FIT